Hellweek.

Kan inte riktigt sätta ord på min senaste vecka. Den har utmanat alla mina sinnen kan man säga.
 
Mån: Anlände till jobbet 07.00. Var förberedd på ett långt pass på grund av lämning.
Tis: Fortfarande kvar på kontoret efter att ha jobbat i sträck sedan gårdagen. Var hemma tisdag kväll runt 23.00. Totalt 39 timmar på kontoret – utan sömn.
Ons: Ledig dag. Sover i princip hela dagen och lider av svår sömnbrist ändå.
Tors: Vaknar av extrem mensvärk. Tar ledigt från jobbet och genomlider en plågsam dag.
Fre: Veckans bästa dag trots sviter av både trötthet och mensvärk.
Lörd: Vaknar med magsmärtor, men inte såpass illa så att jag inte kan spela match. Förlorar seriefinalen...
Sönd: Vaknar upp med magsjukan från helvetet. Genomlider ett av de värsta och ynkligaste dygnen på länge.
Mån: Fortfarande magsjuk...
 
Nu hoppas jag att jag haft mitt för ett tag framöver. Tänkte dra ut de sista krafterna ur kroppen imorgon med ytterligare en fotbollsmatch. Har den klarat denna vecka klarar den allt.
 
#kämpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0