Life goes on.

Tänk på hur många människor som berört dig på något sätt i ditt liv. Tänk sen på hur många av dem som försvunnit på vägen, som du inte har någon kontakt med alls längre. Jag hamnade nyss i en sån tanke.
 
Jag har placerats i olika sammanhang och på olika ställen i hela mitt liv av olika orsaker. Varje sammanhang.. ett lag, en stad, en skola, ett jobb... har gett mig nya bekantskapskretsar. Några av dessa människor kommer att stanna kvar i mitt liv för alltid, några bara en kort stund. Oavsett så har alla påverkat mig, och, om så för en kort stund, berikat mitt liv.
 
Alla dessa minnen. Det känns konstigt att det i vissa fall endast kommer att vara minnen. En förfluten tid av skratt, kärlek och vänskap.
 
En konstig tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0