VÄLKOMMEN...

... till en sådan där lite småirriterad dag. eller snarare onormalt trött dag. från och med att klockan ringde imorse har jag varit en zombie. jag vet inte om det beror på att kaffemaskinen på jobbet är sönder eller inte. det känns oavsett skönt att kunna skylla på den. efter jobbet var det först toppmöte i damallsvenskan mellan ldb malmö och linköping, strax efter den började barcelona-real madrid i champions league. hur gärna jag än kollar på och hur mycket jag än tycker om damfotboll, så är det en sån sjuk klasskillnad. nog för att manon melis är snabb och gör en jävla massa mål. men messi är lite snabbare. och gör lite fler mål. punkt.
för övrigt så gjorde jag nyss ett experiment. jag åt upp en hel påse hallon-lakrits tuggummi. det skulle jag inte ha gjort. jag skyller på tröstätande över min invalida fot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0