mycket nu!

idag börjar det gå framåt-uppåt. tack gode gud om tabletterna äntligen börjar verka! för jag orkar nämligen inte ägna dagarna åt att kissa längre. jag vill istället köra rehab, vara ute i solen, flyttpacka och jobba med redovisningen (går egentligen under kategorin vill inte-men måste). flyttpackningen föresten går ganska okej ändå. jag har insett att jag inte äger så många saker,  och det är ju smidigt i dessa tider. på fredag får jag nycklarna till lägenheten och på lördag kommer pappa ner från torsby med min resterande möbelkollektion.

utöver detta så börjar det pirra i magen inför praktiken som snart börjar. de blir liksom lite mera allvar helt plötsligt. spännande... men nervöst! för er som inte blivit informerade så ska jag vara på tidningen MATCH (gratistidning på stadium) samt jörnvik media (som gör reklam m,m för IFK göteborg). jag blir den enda tjejen och jag börjar smått ångra att jag rakade av mitt hår på benen (som var typ 3 cm), för med det kvar kanske jag skulle känna mig som en i gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0